Cześć!

"Mam niełatwą naturę, wolisz łatwy start.
I miewam złote serce zamiast złotych kart"

środa, 22 sierpnia 2012

rolki!




no siemka 


hahaha nie wierze w moje miny!


ostatnie poprawki


Matii...


no jedziecie czy nie ?!


jest napój bogów


no siemaaa


tak? i co jeszcze ;D ?


coś wypatrzyła rolkarka


no choooo zrobimy sobie fotoooo



yyy samo się jedzie 


:P


mały wypadek!


miejsce wypadku


żyje ;D



a kto tutaj jest :) ?


czas do domu ;d

przejechaliśmy kilka kilometrów,  było  kilka żartów :D
byłby filmik gdyby ten KAMIEŃ nie podjechał Natalii pod kółka ;D
zamiast filmiku mamy  rany pamiątkowe  tj Nata ma 
było fajnie :)
gossip - "perfect world"

video


Na koniec macie coś smiesznegooo ;D

niedziela, 19 sierpnia 2012

bez tego pojęcie "wakacji" nie istnieje :) - SIELEC


po dość długiej nieobecności - mamy Nateeeee ;D


jestem i ja ;D


krzyżówka


Nata na pewniaka ;D


kiedyś też byłyśmy w tym wieku ;D


:D


temperatura wody 2 C


średnia krajowa


widzimy to !


no hejka ;D


aaa jeszcze raz w końcu ma się kartę 4GB


wpadła i NIWKA! siema Tomasz


Trochę Zagórza - Szumiii ;D


Arab !


z Tomaszem ;P


Pan gołąb


czas się zbierać


basenowe realia


hahahah nie mogę z tej foty !!!

O.S.T.R. - Po drodze do  nieba!
Nataaaaaaa ;D

sobota, 18 sierpnia 2012

18 Patryka i Pauliny


są i solenizanci :)


śpiewać głośniej to 100 lat ;D


Wy też !


Nina :)


okupujemy huśtawkę


jestem i ja :)


dzieciakiiii :)


Ninkaaa!


Mamoooo, Ciociuu tutaaaj ;D


Patryk nie podrywaj Asii ;D


takie tam z solenizantami :)


grupowe :)

Stoooo lat jeszczeraz :)
Tina Turner - the best!

niedziela, 12 sierpnia 2012

Coke Live Music Festival






lekka kolejka na wejściu


ale udało się i mamy opaski


gramy w piłkarzyki na rozgrzewkę




chilling


Gramyyyyyyy!
Pogoda nie bardzo dopisała ale było warto :)
The Roots spoko choć pewnie Fab i Kamil jaraliby się bardziej :)
Pezet z zespołem MEGAAA! 
Snoop Dogg  na szczęście repertuar  jeszcze z przed przekształcenia się w Snoop Liona :P


Wiz Khalifa & Snoop Dogg - Young, wild and free ft. Bruno Mars