Cześć!

"Mam niełatwą naturę, wolisz łatwy start.
I miewam złote serce zamiast złotych kart"

niedziela, 25 marca 2012

jedziemy do Korbielowa znów ;)


podobno w tym baku jeszcze nie było tyle paliwa więc uwieczniłam ;D


a co siebie też ;D


nie pokazuj języka bo Ci krowa nasika!


jesteśmy na miejscu ;D


100% zadowolenia


ale jednak za ciepło na kurtkę ;D !


razi?!


żeby nie było tez tu jestem!


czyżby zadowolenie z wyjazdu już się objawiało?


ewel zaczęła od zaspokojenia potrzeb nizszego rzędu ;D


daleko jeszcze?!


jest sprzęt ;))



Matii zrób zdjęcie na manualu ;D !


nie wstydz się ;D


yyy no skoro juz leze to zrobię sobie zdjecie


czekasz? xD


widoki


ej na bank mam zdjęcie na którym stoję!


:)



ile radości :P


prawie jak Alpy :)





mówiłam że jest takie zdjęcie !


;D


jedziemy...


sosnowiecki styl ;D


nie śpij!


jeszcze jedno ujecie ;D


żebyś się nie przejadł ;D


czerwone?! No nieeeeee


i obrażony!


 motyw muzyczny całego wyjazdu na koniec czyli:
promoe  - These walls don't lie ! 
pa pa pa :D dzięki Matii :) !

1 komentarz:

  1. zdjęcie na manualu - klasa
    no i piosenka... :))) prarapapapaaaaaaaa! :D

    dobrze Ewel ! :)

    OdpowiedzUsuń