Cześć!

"Mam niełatwą naturę, wolisz łatwy start.
I miewam złote serce zamiast złotych kart"

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Bułgaria - Pierwsze Dni

Tytułem wstępu: jak powszechnie wiadomo byłam na wakacjach ;D (tak jakby ktoś nie wiedział choć wiem, że to mało prawdopodobne). Jako że zdjęć mam naprawdę sporo wrzucę je w kilku odcinkach ;) Na rozgrzewkę zdjęcia pokoju i pierwsze dni w Sozopolu ;)




takie oto warunki bytowe


taki widok z tarasu


widać, że przyjechałam dopiero...


Sozopol - widok ze Starego Miasta


oczywiście musiało być foto





yy jacht? no i to by był dzień 1 i 2 ;d





yyy w tym czasie  Sosnowiec nie należał do miejsc, w których można tak spędzać czas ;d (day 3)

podsumowując: Miasto  bardzo ładne, 3 piaszczyste plaże miejskie - wszystkie strzeżone, pokój się nam trafił, podróż do przeżycia  - 26h.
Rady: 
1. Ucząc się na błędach (nigdy nie jechałam tak daleko autokarem) polecam zabrać ze sobą do środka koc i poduszkę (w nocy klimatyzacja z przodu, bo tam siedzieliśmy prawie mnie zamroziła)
2. Po przyjeździe do Bułgarii najlepiej zakupić od  razu parasol koszt to ok 10-16 leva (1 leva ~ 2 zł),  wypożyczenie na plaży 4 leva za dzień.
3. Jeżeli ktoś ma możliwość i miejsce w bagażu to polecam także zabranie materaca zajmuje miejsce ale pozwala zaoszczędzić trochę pieniędzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz